2017. július 6., csütörtök

Itt a vége, fuss el véle...

Kedves Olvasóim!

Nehéz szívvel írom ezt a bejegyzést, mert a lelkem mélyén mindennél jobban szeretném, hogy ne kelljen búcsút intenem. Sokáig gondolkoztam az Áfonyás muffin sorsáról, és a végén arra jutottam, hogy jelen pillanatban az lenne a legjobb, ha meghatározatlan ideig szüneteltetném, - ha bezárnám a kapuit. 
Az utóbbi időben nem éreztem azt az izgatottságot a bloggal kapcsolatban, amit a megnyitásánál. A bejegyzések rendszertelenek és erőltetettek voltak, képtelen voltam olyan ötletekkel előállni, amiket érdemesnek tartottam volna megosztani. Talán ez az egész nem nekem való. Néhány évvel ezelőtt minden áldott nap meglátogattam kedvenc blogjaimat, még egy sajátot is  büszkén vezettem, de az az idő elmúlt. Számomra a blogolás varázsa elillant. Már nem szórakozásnak fogtam fel, hanem egy fájdalmas feladatnak, amit ki kell húzni a teendőim listáján. 
Ne értsetek félre! Az idő, amit itt töltöttem egyszerűen csodálatos volt és semmi esetre sem cserélném el. Remek tapasztalatokat szereztem és rengeteget fejlődtem íróként és emberként is. Tulajdonképpen itt nőttem fel, habár az igazi felnőttségtől még messze vagyok.
Talán vissza fogok jönni. Az is lehet, hogy egy hónap múlva minden itt leírt szavamat megbánom és újult erővel vágok neki a blogolásnak. Talán tényleg ez az utolsó bejegyzésem. A jövő még bizonytalan, és ez így van rendjén.
Egyelőre szeretnék az írás iránt érzett végtelen szeretetem visszaszerzésére koncentrálni, szeretném megtanulni, hogy milyen az, ha az ember valóban magának ír, mert őszintén élvezi, és nem megállás nélkül azon gondolkozik, hogy másoknak vajon tetszeni fog-e.
Köszönöm nektek, hogy itt voltatok és támogattatok! Akár némán, akár rendszeres visszajelzést küldve. Hálás vagyok mindannyitoknak, amiért meglátogattátok az Áfonyást muffint! A blogot még egy ideig nem szeretném kitörölni. Ha esetleg bármelyikőtök szeretné olvasgatni a megosztott bejegyzéseimet, az a 'Tartalomjegyzék'-ben mindet megtalálja időrendi sorrendben, kategóriákra bontva.
Az 'Elérhetőség' menüpontban megtaláljátok az összes olyan közösségi oldalt, ahol aktívan tevékenykedem. Ne habozzatok felkeresni a felsoroltak egyikén, ha bármilyen kérdésetek van, vagy beszélgetni szeretnétek. Legyünk barátok! :)

Szeretettel ölel benneteket,
Drusilla Edwards

email          weheartit          tumblr          twitter          pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése