2017. március 18., szombat

Amik boldoggá tesznek #2

Kedves Olvasóim!
Egy hónapos távollétem alatt betöltöttem a tizenhatodik életévemet, ami sokkal kevesebb hűhóval járt, mint azt az amerikai filmek alapján elképzeltem; kiderült, hogy szükségem van szemüvegre (ma délután megyünk érte!); és elkezdtem egy regény cselekményét kidolgozni, ami meglepően jóleső, elégedett érzéssel töltött el.
Végre kisütött a nap és a kellemes, tavaszi idő ezúttal tartósnak ígérkezik. Ennek örömére úgy gondoltam, hogy fokoznám egy kicsit a bennem túltengő optimizmust és felsorolnék újabb négy dolgot, amik boldoggá tesznek. Ismét biztatlak titeket arra, hogy ti is tegyetek hasonlóan  a kommentek között!

Szeretettel ölel benneteket,
Drusilla Edwards

TÖKÉLETESEN SIKERÜLT KONTYOK


Nincs annál idegesítőbb érzés a táncteremben, amikor forgás közben váratlanul szétcsúszik a hajam, ezzel azt eredményezve, hogy a kilazult copfom ütemesen a szemembe csapódik. Ettől természetesen képtelen vagyok koncentrálni és fókuszálni, tehát elveszítem az egyensúlyom és elrontom a mozdulatot. Ezért amikor valamilyen varázslatos csoda folytán a kontyom szorosan és büszkén ül a fejem tetején, ráadásul egyben is marad, érthető, hogy büszkeség és boldogság tölt el.

VILÁGOS REGGELEK


Sokkal jobb érzés az aranyszínű sugarakban fürödve várni a buszmegállóban reggel 7:00-kor, mint alig ellátni a szemben lévő házig a ködtől és a sötétségtől, miközben az utcai lámpa szomorúan pislákol a fejem felett. Még akkor is élvezem a napos reggeleket, amikor a levegő kellemetlenül csípős és folyik tőle az orrom, mert a világosban sokkal hamarabb megtalálom a táskámban a zsebkendőmet.

ÚJ DALOK A SZERETETT ELŐADÓIMTÓL


Nem csak Ed Sheeran tért vissza idén a köztudatba egy fantasztikus albummal, hanem az Imagine Dragons, fiatalkorom első komolyabb megszállottságának tárgya is kiadott egy csúcs dalt február első napján az egy éves némaságuk után. Dua Lipa megállás nélkül ontja magából a frissebbnél frissebb slágereket, és egy tegnapi tweet alapján Troye Sivan is újra munkába állt, nem beszélve Harry Styles bármelyik pillanatban megjelenhető szóló anyagáról. Összefoglalva nagyon izgatott vagyok!

BOGYÓ-VÖRÖS RÚZS


Korábban mindig hezitáltam, hogy fel merjem-e tenni vagy ne, de január közepén véget vetettem az alaptalan félelmemnek és azóta szinte naponta ott virít az ajkaimon. Bátrabbnak és magabiztosabbnak érzem magam tőle, ráadásul remekül feldobja a nagyrészt fekete-fehér-szürke színekből álló öltözékeimet. Jelenlegi kedvencem a 'Merlot' a NYX-től.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése